Serwis korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
- Twoje konto
- Koszyk (0)

0
twój koszyk
0

-
Zgłoś reklamację
Przykro nam, że pojawiły się problemy związane z Twoim zamówieniem.
Postępuj zgodnie z poniższą procedurą, aby zarejestrować uszkodzony przedmiot.
Aby zarejestrować reklamację, należy wykonać następujące kroki:
Postępuj zgodnie z poniższą procedurą, aby zarejestrować uszkodzony przedmiot.
Aby zarejestrować reklamację, należy wykonać następujące kroki:
- Otwórz formularz reklamacji ⬅️;
- Uzupełnij formularz danymi kontaktowymi i informacjami o zamówieniu;
- Wybierz preferowaną przez Ciebie formę rozpatrzenia reklamacji.
Możesz wybrać jedną z trzech opcji rozpatrzenia reklamacji:- Naprawa towaru / części zamienne
- Wymiana towaru na nowy
- Odstąpienie od umowy
- Opisz uszkodzenia produktu i czego dotyczy reklamacja;
- Przejdź "Dalej" i załącz zdjęcia otrzymanego produktu.
Adres do reklamacji:
Zwrot lub wymiana uszkodzonego zamówienia jest dla Ciebie darmowa.
Dział Reklamacji ustali z Tobą termin oraz adres odbioru przesyłki.
Zajmiemy się Twoim zgłoszeniem tak szybko, jak to tylko możliwe.
Na zgłoszenia w sprawie reklamacji odpowiadamy zazwyczaj w ciągu 24 godzin.
Wypełniony przez Ciebie formularz online jest wystarczający.
Nie załączaj papierowych dokumentów do zwracanych produktów. ♻️
Dział Reklamacji ustali z Tobą termin oraz adres odbioru przesyłki.
Zajmiemy się Twoim zgłoszeniem tak szybko, jak to tylko możliwe.
Na zgłoszenia w sprawie reklamacji odpowiadamy zazwyczaj w ciągu 24 godzin.
Wypełniony przez Ciebie formularz online jest wystarczający.
Nie załączaj papierowych dokumentów do zwracanych produktów. ♻️