• Zgłoś reklamację

Przykro nam, że pojawiły się problemy związane z Twoim zamówieniem.
Postępuj zgodnie z poniższą procedurą, aby zarejestrować uszkodzony przedmiot.

Aby zarejestrować reklamację, należy wykonać następujące kroki:
  1. Otwórz formularz reklamacji ⬅️;
  2. Uzupełnij formularz danymi kontaktowymi i informacjami o zamówieniu;
  3. Wybierz preferowaną przez Ciebie formę rozpatrzenia reklamacji.
    Możesz wybrać jedną z trzech opcji rozpatrzenia reklamacji:
    • Naprawa towaru / części zamienne
    • Wymiana towaru na nowy
    • Odstąpienie od umowy
  4. Opisz uszkodzenia produktu i czego dotyczy reklamacja;
  5. Przejdź "Dalej" i załącz zdjęcia otrzymanego produktu.
Wypełniony przez Ciebie formularz online jest wystarczający.
Nie załączaj papierowych dokumentów do zwracanych produktów. ♻️

Adres do reklamacji:

Home&Yard
ul. Ochocka 2AC/3
02-495 Warszawa
E-mail: reklamacje@homeandyard.pl

Zwrot lub wymiana uszkodzonego zamówienia jest dla Ciebie darmowa.
Dział Reklamacji ustali z Tobą termin oraz adres odbioru przesyłki.
Zajmiemy się Twoim zgłoszeniem tak szybko, jak to tylko możliwe.
Na zgłoszenia w sprawie reklamacji odpowiadamy zazwyczaj w ciągu 24 godzin.