• Zwrot towaru

Wykonaj następujące kroki, aby zarejestrować zwrot produktu:

  1. Otwórz formularz zwrotu ⬅️;
  2. Uzupełnij formularz danymi kontaktowymi i informacjami o zamówieniu;
  3. Opisz przyczynę zwrotu produktu;
  4. Załącz zdjęcia produktu (opcjonalnie).
Wypełniony przez Ciebie formularz online jest wystarczający.
Nie załączaj papierowych dokumentów do zwracanych produktów. ♻️

Jeśli nadajesz przesyłkę we własnym zakresie:
  • Przygotuj towar do wysyłki w oryginalnym opakowaniu lub zbliżonym do oryginału,
  • Zabezpiecz przesyłkę - nieodpowiednie pakowanie może skutkować uszkodzeniem towaru w transporcie, prosimy wziąć to pod uwagę.
  • WAŻNE! Na zwracaną przesyłkę naklej kartkę z widocznym symbolem, który otrzymasz po zarejestrowaniu reklamacji / zwrotu.
    Serdecznie prosimy o nie niszczenie oryginalnego kartonu.

Adres do zwrotu:
Home&Yard
ul. Ochocka 2AC/3
02-495 Warszawa
E-mail: reklamacje@homeandyard.pl

Zwrot lub wymiana uszkodzonego zamówienia jest dla Ciebie darmowa.
Dział Reklamacji zajmie się Twoim zgłoszeniem tak szybko, jak to tylko możliwe.

Na zgłoszenia w sprawie zwrotu towaru odpowiadamy zazwyczaj w ciągu 24 godzin.

Nie przyjmujemy zwrotów zamówień dokonanych na fakturę VAT od firm.
Prawo to nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego.

Zwrot osobisty zamówień jest aktualnie niedostępny.
W tym momencie dostęp do naszego magazynu posiadają jedynie kurierzy.
Niestety nie przewidujemy możliwości osobistego zwrotu zamówień.